#5 Koloryzacja włosów kremem Schwarzkopf, LIVE Ultra Brights,Pastel Pink

Czasami każda z Nas chce coś zmienić w swoim wyglądzie, często marzymy o drastycznej zmianie ale też wystarczy nam minimalna zmiana by poczuć się jak w nowym ciele.
Ja w swoich włosach już często chciałam zmienić wiele, ale zawsze mi to odradzano, więc zdecydowałam się na niedużą zmianę, ale taką która zadowoli mnie ale też nie wzbudzi w innych takiego dużego zainteresowania. Bałam się że będę później żałowała jeśli zetnę je do ramion, albo zmienię trwale ich kolor.
Marka Schwarzkopf oferuje krem koloryzujący, którego kolor zmywa się mniej więcej po około 15 myciach i występuje w paru kolorach.

                                  


Są dwie możliwości wykorzystania produktu. Można uzyskać kolor bardzo wyrazisty Ultra Bright lub pastelowy - na który się pokusiłam. Zdecydowałam, że postaram się zafarbować jedynie końcówki włosów tak by mniej więcej uzyskać efekt sombre i nie było drastycznego odcięcia kolorów tylko lekkie przejście.
Oto efekt jako udało mi się uzyskać.




Krem koloryzujący zmieszałam ze swoją odżywką. Myślę, że to nie ma znaczenia jakiej użyjecie. Nie wzięłam tej dołączonej do opakowania, ze względu na to, że było jej niewiele zważywszy na długość moich włosów.
W instrukcji postępowania zmieniłam jedynie to, że było napisane by pastel (krem koloryzujący + odżywka) trzymać na włosach prze 1 min. Ja trzymałam 10 min, a i tak uważam, że efekt byłby jeszcze bardziej lepszy po odczekaniu dłuższego czasu, co uwzględnię przy następnej koloryzacji - bo na pewno będzie.
Jestem bardzo zadowolona z produktu i tego jak wyszedł na moich włosach. Pamiętajcie, że każde włosy mają inną strukturę i inaczej reagują na produkt, to samo tyczy się ich koloru. Na blond włosach kolor znacznie lepiej się przyjmie niż oczywiście na ciemnych.

Więcej o produkcie przeczytacie tutaj: http://www.rossmann.pl/Produkt/Schwarzkopf-LIVE-Ultra-Brights-krem-koloryzujacy-0-93-Shocking-Pink-1-szt,377080,5762

Polecam też zapoznanie się z filmikami na youtubie, gdzie dziewczyny pokazują każdy etap koloryzacji i wypowiadają się na jej temat.Wystarczy wpisać nazwę produktu "Schwarzkopf, LIVE Ultra Brights"  i wyskoczy Wam wiele propozycji.

Komentarze

Popularne posty